بهترین کلینیک روانشناسی برای درمان افسردگی،درمان اضطراب،درمان وسواس در تهران

کلینیک روانشناسی باید کامل ترین و پربارترین امکانات مرکز خدمات روانشناسی را دارا باشد، یک مرکز روانشناسی  خوب خدمات ویژه ای مانند درمان وسواس ، درمان افسردگی، زوج درمانی ، درمان استرس ، درمان روانکاوی و .... ارائه می دهد. در ادمه به نمونه هایی از مشکلات که فرد نیاز به مشاوره روانشناسی دارد را بیان میکنیم: 

 

 

مشاوره وسواس : کسانی که به وسواس شست و شو مبتلا هستند ، درگیری های ذهنی راجع به شمارش و یا اینکه دائما نگران این هستند که چیزهای به دردنخور را نگه دارند دچار وسواس هستند وحتما باید به یک متخصص وسواس مراجعه کنند. دکتر وسواس با اموزش  و کمک به فرد مبتلا به وسواس ، فرد می آموزد که در مقابل افکار وسواسی خود بایستد.

 


مشاوره افسردگی: افسردگی در افراد مختلف متفاوت است.  افرادی که دچار پراشتهایی و یا کم اشتهایی هستند یا از فشارهای درونی زیادی رنج می برند که به شکل های گوناگون همچون بی خوابی یا پر خوابی، پریشانی و... خود را نشان می دهد، این افراد برای زندگی بهتر خود  حتما نیاز به مراجعه به روانشناس وسواس دارند. یک مشاور حرفه ای با ریشه یابی در علت بروز افسردگی در درمان آن به فرد کمک می کند.


مشاور زوج درمانی :در کلینیک هایی که خوب هستند به این بخش توجه ویژه ای میشود، بسیاری از افراد برای ازدواج نیاز به مشاور پیش از ازدواج دارند و گاهی برای ادامه زندگی زناشویی خود نیاز به روانشناس زوج درمانی دارند. مشاوره خیانت، سکس تراپی در این حوزه قرار می گیرند. افراد برای داشتن آرامش در زندگی زناشویی خود از مشاوران زوج درمانی کمک می گیرند.


مشاوره استرس : در دنیای امروز و با فشارهای فراوانی که به اکثر انسانها تجربه میکنند نیاز به روانشناس استرس جزو واجبات میباشد، افراد زیادی برای مقابله با مشکل استرس به دکتر روانشناس مراجعه می کنند. روانشناس حرفه ای و مجرب با روشهای جدید و آموزش دادن به افراد در زمان هایی که استرسبروز می کند به آنها برای داشتن آرامش در زندگی کمک می کنند.


 

روانشناسان در حوزه های مختلف و  بسیار زیاد دیگری همچون روانشناسی کودک، روانشناسی تحصیلی ، مشاوره شغلی ، روان درمانی پویشی و .... نیز کارایی دارد. باید این واقعیت را پذیرفت که با مشکلات موجود در جوامع امروزی همراه داشتن یک مشاور متخصص بسیار ضروری می باشد.
کلینیک یارا با ارائه بهترین خدمات در حیطه روانشناسی یکی از 
بهترین کلینیک های روانشناسی در تهران می باشد. این مرکز مشاوره خدمات کاملی در همه حیطه ها با بهترین متخصصان روانشناسی ارائه می دهد، که می تواند برای افراد نیازمند مشاوره و روانشناسی بسیار مفید باشد.

جست و جو