مشاوره آنلاین روانشناسی چه تاثیراتی بر روی اختلافات خانوادگی خواهد داشت ؟

 همه ی انسانها در طول زندگی خود با مشکلات متفاوت و متعددی مواجه می شوند که در بعضی از موارد ممکن است خودشان قادر به حل مشکلاتشان نباشند و نیازمند این  امر هستند که فردی بدون  هیچگونه قضاوت و پیش داوری  و فقط بر اساس دانش و آگاهی  خود به فرد کمک کند تا تصمیم درستی را بگیرد وفرد را در جهت حل مشکلش راهنمایی کند . با پیشرفت سریع تکنولوژی و پدید آمدن راه های بسیاری در بر قراری ارتباط یعنی افزایش را های ارتباطی می توان مشاوره از راه دور و به بیانی دیگر مشاوره آنلاین را برای افراد پیشنهاد داد . از این رو کلینیک مشاوره خانواده یارا خدمات مختلف و متعددی را در جهت مشاوره آنلاین به افراد ارائه داده است که افراد از طریق  این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی می توانند با  یک روانشناس خوب ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را حل نمایند.در ادامه نمونه ای از مشکلاتی که می توان به وسیله مشاوره روانشناسی واتس آپ و دیگر برنامه های اینترنتی و با برقراری ارتباط با دکتر روانشناس خوب مشورت و راهنمایی گرفت را اشاره می کنیم .

 

 

مشاوره آنلاین روانشناسی

 

 

 

 

 

 

 

مشکل مرحله زندگی :

در زندگی امروزه در هر مقطع از زندگی ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. برای مثال اولین روز مدرسه ، طلاق والدین ، نوجوانی و بلوغ ، شروع دانشگاه ، ازدواج ، بچه دار شدن ، بیماری ی جسمی ، مراقبت از افراد مسن و دیگر موارد . اما باید این را در نطر گرفت که ممکن است  این مشکلات برای هر فردی اتفاق بیفتد و هیچ کسی بدون مشکل نیست اما زمانی که این مشکلات حالت مزمن و مداوم  پیدا کند و بر عملکرد فردی و اجتماعی و  زندگی خانوادگی او با مشکلاتی و دردسر هایی مواجه کند در این صورت باید بررسی شود . 

 

مشکلات ارتباطی :

مشکلاتی مانند ناتوانی در  ارتباط با همکاران و دوستان و خانواده مانند مادر و پدر ، خواهران و برادران و یا والد و فرزند و دیگر موارد اگر بوجود بیاید آسیب هایی را به دنبال خواهد داشت ودر نتیجه منبع مشکلات باید بررسی و شناسایی شده و راه ارتباطی درست و مناسب آموزش داده شود برای مثال زمانی که والدین نمی دانند چگونه با نوجوان خود که در دوران بلوغ است ارتباط بر قرار کنند  و با او دراین سن حساس ارتباط صمیمی تری  داشته باشند می توانند با تماس گرفتن با تلفن مرکز مشاوره خانواده ، در رابطه با مشکل خود صحبت کرده  و راهنمایی ها و یشنهادات لازم را دریافت کنند. در موارد دیگر می توان به نحوه ی  تربیت فرزندان اشاره کرد برای نمونه، رو به رو شدن با برخی مشکلات رفتاری کودکان که قبلا والدین با آن ها رو به رو نشده بودند و نمی توانند با آن مقابله کنند می توانند از یک روانشناس کودک آنلاین روش ها و شیوه های موثر را انتخاب کنند و همچنین با آگاهی از دوره های رشد کودک و شناخت رفتار های متناسب با هر دوره  ،از دلایل آنها آگاهی پیدا کرده و با شیوه ی برخورد درست و مناسب با هر دوره تاثیر زیادی بر تربیت فرزندان خود خواهند داشت.

 

علاوه بر مواردی که به آن پرداختیم، بعضی از اوقات خود زوجین با هم دچار اختلافاتی میشنود وخودشان به تنهایی نمیتوانند آن را ح نمایند واگر هم تصمیمی گرفته اند اشتباه بوده و مشکلشان حل نشده باقی مانده است . اگر این مشکلات در بین زوجین حل نشده باقی بماند بعد از مدت زمانی این مشکلات حل آنها سخت تر شده و شدیدتر میشود و در اخر نتیجه بدی خواهد داشت .در نتیجه بهتر از قبل از منجر شدن به این عوامل با مراجعه به یک زوج درمانگر مشکلاتشان را حل نمایند . اگر زوجین خودشان به تنهایی توانایی حل مشکلشان را نداشته باشند در این صورت مشورت کردن با یک مشاور خانواده آنلاین الزامی و ضروری خواهد بود زیرا که مشاور خانواده مهارت های زناشویی لازم جهت حل مشکل را به آن ها یاد داده و در این صورت زن و شوهر می توانند با ذهنی باز و آگاهی این چالش های به وجود آمده را حل کنند .

 

افرادی که در دوران نامزدی و پیش از ازدواج قرار دارند و می خواهند نسبت به معیار های درست ازدواج و انتخاب صحیح  همسر وبرای داشتن یک ازدواج درست می توانند از روانشناس ازدواج آنلاین راهنمایی بخواهند . آگاهی داشتن  از تاثیرات سن ، فرهنگ ، خانواده ، شرایط اقتصادی ، خصوصیات اخلاقی و ....  از جمله عواملی است که می تواند به آن ها در انتخاب صحیح کمک کند همچنین آگاهی از تاثیرات داشتن  رابطه دوستی قبل  از ازدواج ، و یا  دانستن حد و حدود رابطه در دوران نامزدی و یا بعد از ازدواج، تاثیر نگرش  اطرافیان در انتخاب فرد ایده آل و یا بسیاری از موارد دیگر می توانددر ازدواج تاثیر گذار باشد . دانستن بسیاری از مسائل در امر ازدواج می تواند کمک کننده در جهت داشتن رابطه مناسب از لحاط عاطفی باشد .

 

 

مشاوره آنلاین چه کاربردی دارد ؟

مشاوره آنلاین روانشناسی برای افرادی که خارج از تهران زندگی میکنند و می خواهند از خدمات روانشناسی بهره مند شوند و می توانند به صورت مشاوره آنلاین با روانشناسان خوب تهران ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را با اطمینان خاطر بیان کرده و این نکته فراموش نشود  که  مشاوره اینترنتی به همان میزان مشاوره حضوری بسیار مطمئن و با امنیت خواهد بود  . همچنین افرادی که در خارج از کشور هستند میتوانند با تنظیم ساعت بین خود و مشاورشان از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتساب و اسکایپ از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

جست و جو