بهترین مشاور

بهترین مشاور در بهترین مرکز مشاوره همواره در تلاش است تا راه و روش هایی را  برای ساده تر شدن  و بهتر شدن زندگی به افراد پیشنهاد میدهد. باید این را باور داشت  که زندگی با  وجود پیچیدگی ها و چالش های فراوانی که در آن وجود دارد  در این بین مشکلات زندگی باعث بروز اختلالات روحی و روانی متعددی می گردد که برای درمان افراد نیاز است به یک روانشناس متخصص مراجعه کنند .یکی از انواع اختلالات روانی که در آن پیچیدگی  و مشکلات  زیادی  برای افراد بوجود می آورد اختلال شخصیت مرزی است که درمان این اختلال روانی بدون کمک یک روانشناس متخصص امکان پذیر نیست.

 

 

 

 

از نظر یک متخصص مشاور کسانی که از اختلال شخصیت مرزی رنج می برند دچار نواسانات خلقی بسیارزیادی هستند که  هم برای خود و هم برای اطرافیانشان مشکلات زیادی ایجاد می کنند. این گونه افراد ممکن است در وابستگی های خود بسیار افراطی و بیش از حد عمل  کنند و در صورتی که از نزدیکان خود بی توجهی ببینند بسیار عصبانی و خشمگین خواهند شد .یک مشاور خوب درمرکز مشاوره روانشناسی معمولا این گونه افراد را در احساساتشان بسیار افراطی مشاهده می کند و او ابتدا تلاش میکند که در وهله اول افراد را نسبت به اختلالی که دارند آگاه سازندو پس از آنکه فرد توانست مشکل خود را بپذیرد درمان شروع میشود.

از دیگر ویژگی های  که این گونه از افراد دارند طبق نظر یک دکتر روانشناس این است که افرادی که به اختلال شخصیت مرزی مبتلا هستند ،دیگر افراد در نظرشان یا خیلی خوب هستند یا خیلی بد، این گونه افراد توانایی کنترل احساساتشان نسبت به دیگران را ندارند. این افراد نیاز به تایید دیگران دارند و از تنهایی بیزارند ودر عین حال خود را همواره فردی تنها میبینند و از این بابت ناراحت هستند.به صورت کلی بهترین مشاور روانشناس افراد دارای شخصیت مرزی افرادی وابسته هستند،ولی ممکن است به دلیل عصبانی شدن و عدم کنترل خشم خود،دوستان خود را از دست بدهند.این افراد با وجود ابراز شدید حالات عاطفی اغلب احساس افسردگی میکنند و ممکن است دست به خودکشی بزنند.برا جلوگیری از این گونه رفتار های این افراد بهتر است به یک کلینیک روانشناسی خوب مراجعه کرده و با کمک روانشناس خوب به درمان آنها سرعت بخشید.

 

 

به طور معمول نزدیکان افرادی که دچار اختلال شخصیت مرزی هستند نیز ممکن است حالات افسردگی به خود بگیرند ، به همین علت معمولا بهترین روانشناسان به کسانی که برای مان اختلال شخصیت مرزی به کلینیک مراجعه میکنند،این پیشنهاد را میکنند تا نزدیکان خود را نیز برای درمان ترغیب نمایند. از علت های اساسی و مهم ابتلا به این اختلال، از نظر دکتر روانشناس به کودکی آنها مربوط میباشد.

 

درمان اختلال مرزی

برای درمان تخصصی اختلال مرزی در مراکزمشاوره معمولا از کمک روانپزشک استفاده می شود . دارو درمانی و استفاده از دارو های ضد افسردگی برای کاهش افسردگی در آنها و دارو های آنتی سایکوتیک برای کاهش خشم در انها موثر است. برای درمان نتیجه بخش اختلال شخصیت مرزی بهتر است به بهترین کلینیک روانشناسی نزد بهترین مشاور روانشناس مراجعه کرده و ندگی عادی خود را باز گردانید.

جست و جو