مشاوره قبل از ازدواج با یک روانشناس خوب در مرکز مشاوره معتبردارای چه ویژگی است؟

مشاوره قبل از ازدواج در یک مرکز مشاوره معتبر و خوب به بررسی اولویت های افراد برای شروع یک  زندگی مشترک می پردازد.  یک روانشناس خوب به افراد این پیشنهاد را می دهد تا برای آغاز زندگی  مشترک خود حتما به این اولویت ها توجه ویژه ای داشته باشند ، به این دلیل که  گاهی عدم توجه به این نکات باعث پشیمانی و سردی در روابط می شود. مشاور قبل از ازدواج در تلاش است این اولویت ها را بررسی کرده واین الویت ها را در زندگی به افراد شناسانده و در کلینیک روانشناسی پیش از ازدواج یارا آموزش دهد تا زوجین بتوانند بهتر بر روی خواسته های حقیقی  و واقعی خود تمرکز کرده و آنها را بهتر بشناسند.

 

 

 

 

 

 

وجود نوعی تعادل در روابط بین  افراد یکی از نکات بسیار مهم دیگری است که روانشناس قبل از ازدواج در مرکز مشاوره پیش از ازدواج به آن توجه زیادی می کند.گاهی اوقات افراد فکر میکنند شناختی که از یکدیگر دارند برای آغاز زندگی مشترک کافی می باشد، و این در حالی است که از نظر بهترین روانشناس پیش از ازدواج آمادگی  های از جمله آمادگی روحی ، عقلی و اجتماعی و فردی  افراد ، برای شروع زندگی مشترک بسیارمهم است. طبق نظر متخصص روانشناس پیش از ازدواج کسانی که به رشد عقلی و اجتماعی مناسبی و در حد معقولی نرسیده باشند نمی توانند رابطه ای خوب و مناسب و درست را با همسر خود مدیریت و پیش ببرند.

از جمله نکاتی که روانشناس قبل ازدواج در کلینیک روانشناسی آن را بررسی میکند ویژگی های شخصیتی افراد است ، افرادی که ویژگی های شخصیتی آنها با یکدیگر مطابقت ندارد  و بدر تعارض باشد پس از آن که التهاب و شور و شوق  اولیه آنها فروکش کرد دچار سردی و خستگی در زندگی مشترکشان می شوند.از جمله تیپ های شخصیتی ، برونگرا بودن و درون گرا بودن افراد است که باعث می شود تا آنها علایق و سرگرمی های مختلفی برای خود بپسندند و از همین جهت یک مشاور پیش از ازدواج خوب به برسی علایق افراد و سرگرمی های آنها می پردازد ، زیرااگر افراد نتوانند با یکدیگر سرگرمی مشترک داشته باشند در زندگی مشترک خود دچار خستگی و مشکل می گردند.

 

 

چه زمانی برای شرکت در جلسه مشاوره مناسب است؟

کسانی که برای گرفتن مشاوره به بهترین کلینیک روانشناسی قبل ازدواج مراجعه می کنند باید قبل از  مراجعه وصحبت با یک روانشناس حرفه ای چندین جلسه با یکدیگر ملاقات کرده و صحبت داشته باشند ویک شماخت نسبی و اولیه نسبت به یکدیگر پیدا کرده و پس از آن به روانشناس مشاوره ازدواج مراجعه کنند.یک  مشاور قبل ازدواج پس ازانجام  بررسی های لازم  و مورد نیاز می تواند پیشنهادات خود را برای زندگی مشترک افراد به آنها ارائه دهد. یک روانشناس خوب اگر به حضور و صحبت خانواده ها احساس نیاز کند از آنها دعوت کرده تا در مرکز مشاوره حضور پیدا کرده و نظرات و صحبت های آنها را هم می شنود. زیرا با توجه به سنتی بودن فرهنگ این کشور چنانچه خانواده ها  با یکدیگر تفاهم نداشته و در تعارض باشند ، می توانند زندگی مشترک افراد را دچار مشکل کنند.

کلینیک روانشناسی یارا از بهترین مراکز مشاوره شرق تهران می باشد که امکانات زیادی برای کسانی که نیاز به مشاوره پیش از ازدواج دارند فراهم کرده است. در این کلینیک روانشناسی افراد می توانند از تست های روانشناسی ازدواج برای تطبیق بهتر شخصیت خود با یکدیگر نزد مشاور روانشناس استفاده نمایند.

جست و جو