مشاور روانشناس و بهترین خدمات روانشناسی در مراکز مشاوره روانشناسی یارا

یک مشاور روانشناس خوب در مراکز مشاوره همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات روانشناسی و  بخشی از نیاز جامعه را که نیاز به مشاوره است را برای افراد پوشش دهد. روانشناسی دارای شاخه های زیادی می باشد و  یک دکتر روانشناس همواره میتواند تاثیرات زیادی بر جنبه های مختلف زندگی بگذارد. با زیاد شدن فشارهای اجتماعی نیاز جامعه به روانشناس افزایش داشته و همچنین باور عمومی مردم به مشاور روانشناس بسیار بیشتر از گذشته شده است. در این میان،کلینیک های روانشناسی فراوانی تشکیل شده است که هر کدام در تلاش اند تا خدمات بهتری از دیگری برای افراد ارائه دهند.

در بهترین کلینیک های روانشناسی تهران برای آرامش و راحتی بیشتر مراجعین هم از روانشناس خانم و هم روانشناس آقا در زمینه های مختلف درمانی استفاده می شود تا افراد بنا بر نیاز و حس راحتی خود از درمانگری که راحت تر هستند بهره مند شوند.

در این مطلب سعی میکنیم تا مشاورانی که در مسائل مهم و با اهمیت تر در مرکز مشاوره روانشناسی فعالیت می کنند را معرفی کنیم تا افراد آگاهی بیشتری درباره عملکرد هر روانشناس  بدست بیاورید:

 

 

 

 

روانشناس کودک و نوجوان : روانشناس، عملکرد و رفتار های کودک و نوجوان را بررسی کرده و مواردی که والدین باید به آن عمل کنند و آموزش های لازم را به آنها میدهد ، مشاور کودک و نوجوان زیر مجموعه های بسیاری همچون ، نوروفیدبک، مشاوره تحصیلی ، درمان بیش فعالی و... را شامل می شود.

 

روانشناس فردی : برای درمان هرگونه ای از اختلالات روانی مراجعه به دکتر روانشناس فردی بسیار می تواند ثمربخش باشد، مشاوره فردی برای درمان وسواس ، درمان استرس  و اضطراب و درمان انواع افسردگی راهکار های مناسبی را به افراد پیشنهاد میکنند تا آنها بتوانند بر اساس نیازیکه دارند و شرایط اجتماعی که در آن هستند از این راه حل ها بهره مند شوند، متخصص روانشناس فردی برای حفظ حریم شخصی افراد ارزش ویژه ای قائل است  افراد می توانند بدون قضاوت درباره مشکلات خود با مشاور فردی صحبت نمایند و مطمئن باشند که درمانگرشان رازدارترین فرد ممکن است.

 

روانپزشک: معمولا روانشناسان و مشاوران تنها جلسات روانشنسی را برگذار میکنند و با دارو مخالف هستند ، در این بین استثنا وجود دارد مانند زمانی که فردی که به کلینیک مراجعه میکند تشخیص داده که فرد به درمان دارویی هم نیاز دارد،متخصص روانشناس فرد را به دکتر روانپزشک مورد اعتماد خود ارجاع می دهد تا تحت درمان دارویی مناسب قرار گیرد.

روانشناس خانواده : یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده از کلینیک مشاوره کمک گرفتن از مشاور خانواده برای مشکلات خانوادگی میباشد، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره شغلی و.... همگی از شاخه های مشاوره خانواده به حساب می آید که افراد میتوانند از آن بهره مند شوند.

جست و جو