مشاوره خانواده و مشاوره قبل از ازدواج در تهران برای ارائه بهترین خدمات روانشناسی و مشاوره

مشاوره خانواده به افراد کمک می کند تا در زمانی که مشکلات به صورت غیرقابل حل پیش می آید،با رفتن به کلینیک روانشناسی و انجام مشاوره توسط متخصص،مشکات خود را حل نمایند. بسیاری از مراجعینی که به کلینیک روانشناسی مراجعه میکنند،از عدم درک توسط طرف مقابل شکایت میکنند و حتی در بیشتر موارد این احساس را نمیتوانند به یکدیگر بازگو کنند، مشاوره ازدواج عملکرد هر یک از زوجین را بررسی کرده و با درک هر یک،به آنها کمک میکند تا مشکلاتشان را حل نمایند.

در مراکز مشاوره روانشناسی ، روانشناس ابتدا جلسات فردی و سپس گروهی به بررسی مشکلات می پردازد و سپس به حل مشکلات و درمان آنها توجه خواهد کرد. یک مشاور خوب همواره در تلاش است تا پس از آن که افراد دلایل مراجعه خود را به کلینیک مطرح نمودند و کمی فشار آنها کمتر شد شروع به ریشه یابی مشکات افراد در گذشته آنها کند. بسیاری از مراجعینی که برای حل اختلافات و مشکلات خانوادگی به مشاور و روانشناس خانواده مراجعه می کنند ،ممکن است نیاز به طرحواره درمانی داشته باشند و متخصص روانشناس در حین جلسات گروهی، در جلسات فردی افراد به درمان اختلالات آنها نیز میپردازد.

 

 

 

در بسیاری از کلینیک های روانشناسی از جمله کلینیک روانشناسی یارا بسته به انتخاب خود و راحتی خود میتوانند از مشاور آقا و مشاور خانم کمک بگیرند. بهترین روانشناسان بر این باورند  که مراجعین باید بتوانند با مشاور خود احساس امنیت و نزدیکی برقرار کرده تا بتوانند مشکلات خود را بدون  زیرا پنهان کردن بخش های اساسی در جلسات روانشناسی باعث میشو درمان به خوبی انجام نشود.

 

مشاور روانشناس خانواده در مرکزمشاوره برای ارائه بهترین خدمات روانشناسی بر اساس نیاز مراجع ممکن است از مشاوران مختلفی کمک بگیرد که به نمونه هایی از آنها در این مطلب اشاره می نماییم:

 

- مشاور سکس تراپی : در بسیار از مواردی که افراد به مراکزمشاوره خانواده مراجعه می نمایند از مشکلاتی در روابط جنسی خود و اختلالات جنسی رنج می برند که نیاز به مراجعه به سکس تراپیست حرفه ای دارند.

- روانکاو : روانکاوی در مرکز تخصصی روانشناسی یکی از روش های درمانی روانشناسی میباشد که برای بسیاری از اختلالات موثر است . یک دکتر روانکاو خوب به کمک افرادی که در مدت زیادی تحت مشکلات بوده اند و در حال مبارزه با خود ، جهان ، و با مشکلاتی که در رابطه آن ها با دیگران مواجه هستند بسیار موثر خواهد بود.

- روانپزشک : اگر فرد مراجعه کننده نیاز به دارو درمانی در کنار جلسات رواندرمانی داشته باشد،مشاور روانشناس اورا به دکتر روانپزشک ارجاع میدهد تا دارو دریافت کند.

جست و جو