بهترین روانشناس خانواده و روان درمانگر خانواده و کلینیک مشاوره خانواده در تهران

خانواده و ازدواج از جمله نیازهای مهم و اولیه انسان  

خانواده نخستین نهاد اجتماعی است. تشکیل خانواده از جمله مهم ترین نیاز های انسان است و ازدواج راهی برای ارضای این نیاز به شمار می رود . البته با وجود  مبارک بودن و خوشایند بودن پیوند ازدواج ، در مسیر ازدواج مسائل و مشکلاتی وجود دارد که ممکن است  ادامه زندگی را برای زوجین دشوارتر کند ودر اینجاست که نیاز به یک رواندرمانگر خانواده را آشکار می شود.

 

 

 

 

آیا تا به حال برای حل مشکلات و مسائل خانوادگی خود به روان درمانگر خانواده مراجعه کرده اید؟ آیا برای حل اختلاف خانوادگی خود ، خود را نیازمند یک متخصص خانواده دیده اید؟

بیشتر مردم بر این باورندکه روان درمانگر و روانشناس فقط مختص مسائل بالینی یا همان مشکلات روانی روانی است و نقش یک مشاور خانواده خوب را در مسائل خانودگی نادیده می گیرند درحالیکه امروزه مراجعه و داشتن یک دکتر مشاور خانواده از جمله مهمترین نیازهای یک خانواده است تا بتوانند به شکلی مناسب مشکلات آنان را سازمان دهی کند. درواقع یک روانکاو خانواده می تواند با شناخت شرایط نا مناسب و مشکلات خانوادگی به شما کمک کند تا این شرایط را بهبود ببخشید.

 

در مرکز تخصصی مشاوره خانواده چه نوع خدماتی ارائه می شود؟

در مرکز مشاوره خانواده ، مشاوران مجرب با انجام مشاوره و حتی درصورت نیاز با اجرای تست های روانشناختی می توانند شما را نسبت به مشکلات خانوادگی و حتی زناشویی آگاه کرده و با کمک خودتان مشکلاتتان را حل نمایند. در دنیای امروز، شرایط متفاوت باعث میشود در بعضی از روزهای زندگی احساس کنید به یک مشاور نیاز دارید .

 در یک  مرکز مشاوره خانواده خوب خدمات بسیار و همچنین متنوعی ارائه می شودکه این خدمات شامل حل مشکلات زناشویی و خانوادگی ، مشاوره خیانت ، حل مشکلات والدین با فرزندان و همچنین مشاوره های قبل از ازدواج و حتی مسائل پس از آن .

شایع ترین مشکلات زناشویی چیست؟؟؟

موارد بسیاری وجود دارد که میتواند در زندگی زوجین مشکلات ایجاد کند اما یکی از شایع ترین این مسائل انتقادگری میباشد . در جلسات مشاوره خانواده بسیاری مشاهده شده است که یکی از طرفین فرد مقابل خود را مورد انقاد خود قرار میدهد و به اصطلاح به رگبار میبندد.پس از گذشت زمان این انتقاد ها اثرات مخربی در زندگی زناشویی خواهد داشت وحتی در مواردی سلامت روانی فرد انتقاد شونده مورد آسیب قرار میگیرد. در مرکز مشاوره زناشویی ،دکتر روانشناس می تواند با انجام مشاوره زوجین این اثرات را کاهش دهد و علت انتقادگری هر یک از طرفین را بفهمد و باعث شود هریک از آنها شناخت بهتری نسبت به زندگی مشترک پیدا کنند . مشاوره زناشویی امروزه می تواند کلید مشکل گشای  زندگی بسیاری از جوانان باشد.

 

 

آیا روانپزشک خانواده نیاز ضروری است ؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که معمولا برای رفع مشکلات خانوادگی و زناشویی از طریق صحبت با یک مشاور خانواده  خوب و همچنین مشاوره زناشویی حل می شود  اما گاهی اوقات در جلسات مشاوره دکتر روانشناس متوجه بعضی از مشکلات فردی در یکی از اعضای خانواده میشود و در این شرایط ،ممکن است روانشناس موضوع را با کمک یک روانپزشک ادامه دهد، چراکه در بعضی از مواقع تنها مشاوره وصحبت فایده نداشته و باید حتما در کنار آن از دارو درمانی استفاده شود.

برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق باید چه کارهایی کرد ؟

داشتن شناخت کافی نسبت به یکدیگر ، آگاهی وتوجه به نیاز های طرف مقابل در یک زندگی زناشویی می تواند باعث کاهش مشکلات شود و به انها یاداور شود که میتوانند در کنار هم زندگی آرامی را تجربه کنند ومسائل و مشکلات جزئی به مشکلات بزرگ تر تبدیل نشود. در واقع یک زندگی موفق با شناخت نیازها و خواسته های طرفین ساخته می شود .از جمله این نیاز ها : نیاز به تعلق داشتن ، نیاز به عشق و محبت ، نیاز به بقا ، نیاز به آزادی  و استقلال و... که با مراجعه به مراکز تخصصی مشاوره خانواده  می توان این دسته از نیازها را شناخت و با توجه به آنها گامی در مسیر زندگی شادتر و بهتر برداشت.

 

مرکز مشاوره یارا

در مرکز مشاوره یارا مشاوران بسیاری در زمینه ازدواج و خانواده به صورت تخصصی فعالیت می کنند و شما می توانید جلسات مشاوره با یک مشاور خانواده خوب در تهران در مرکز مشاوره یارا داشته باشید و با راهنمایی های یک مشاور خانواده خوب در تهران به حل اختلاف زناشویی بپردازید. 

 

جست و جو