درمان اختلالات سکس و دکتر سکس تراپ در کلینیک روانشناسی

درمان اختلالات سکس و درمان مشکلات جنسی یکی از موضوعات مهم و اساسی در زندگی زناشویی محسوب می شود.

ازدواج ابعاد مختلفی را در بر می گیرد که می توان گفت مسائل جنسی یکی از این ابعاد است که باید علاوه بر آن که فرد دچار مشکلاتی می شود مراجعه می کند برای آموختن و یاد گرفتن مهارت های ارتباطی هم آماده باشد.

می توان گفت مهمترین اصلی که می تواند به شما زوجین عزیز کمک کند آگاهی داشتن است .

آگاهی جنسی چیست؟

آگاهی جنسی یعنی هر مرد و زنی  : 1 مهارت های پیشرفته اتاق خواب برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و موفق را بداند. 2 تلفیق رابطه ی جنسی را به همراه عشق بشناسد. 3 فرد باید شناخت نسبتا عمیق در قبال نیازهای خود و پارتنر خود داشته باشد . برای مثال یک مرد چگونه می تواند شوق و علاقه ی همسر خود را افزایش دهد؟ و یا برعکس.

4 اطمینان جنسی است که به معنای زمان گذاشتن هریک از طرفین و صحبت کردن در ارتباط با رابطه ی جنسی و خواسته هایی که از یکدیگر انتظار دارند و آشنا شدن زوجین با رفتارهایی ناخودآگاه که ممکن است باعث سرد شدن زوجین  شود . 5 شناخت تفاوت های بنیادی و اساسی هریک از زوجین که بسیار دارای اهمیت است چرا که باعث می شود شما در شرایط های متفاوت وقتی نسبت به تفاوتهای فیزیولوژیکی و درونی هرزن و مرد آشنا شدید دیگر با رفتارهای آن دچار خطای فکری نخواهید شد. 6 شناختن احساسات در مردان برای کاهش و جلوگیری از طرد شدگی و یا لذت بردن سریع از رابطه جنسی و افزایش جاذبه های جنسی . 7 بررسی دقیق روابط جنسی و و پیدا کردن علت نداشتن و یا همچنین کم داشتن روابط جنسی در زوجین.

8 شناخت تفاوت ها در یک رابطه ی جنسی ماشینی در برابر رابطه ی جنسی خود انگیخته و بالغانه که در آن باید جادوی پیش نوازی را آموزش ببینید و برای بروز احساسات خود آموزش و مهارت کسب کنید و این جادوی عشق است که در این دیدگاه باعث می شود شما در مسیر بهبود روابط جنسی قدم های محکمی را از اول برای بهبود روابط بین فردی بردارید . تمام مواردی که در بالا گفتیم مسائلی هستند که هریک از زوجین باید به آن آگاه باشند. شما می توانید بسیاری از این مشکلات و سوالات جنسی خود را از طریق  سکس تراپیست و متخصص سکس تراپی به اشتراک بگذارید ودر طول جلسات مشاوره در صورت نیاز چه از طریق کارگاه و چه از طریق کتاب های آموزشی به بهبود ارتباطات خود کمک کنید.

 

 

 

 

گاهی بعضی از زوجین مراجعه به دکتر مشکلات سکس و دکتر مشکلات جنسی را نادیده میگیرند و مشکلات خود رامخفی و انکار می کنند اما بدون شک مشکلات جنسی هریک از زوجین می تواند بسیار آسیب رسان باشد و در طولانی مدت مشکلات زیادی  را در رابطه ی آنها بوجود بیاورد و عواقب آن می تواند به صورت خیانت و یا طلاق بروز پیدا کند. پس نسبت به زندگی خود هشیارانه عمل کنید و در هر مرحله ای از زندگی که هستید ، برای نگه داشتن زندگی تا جایی که به خودتان آسیب وارد نشود تلاش کنید.

 

در مرکز تخصصی یارا شما می توانید چه در مشاوره ازدواج با سکس تراپ صحبت کنید و چه در مورد مشکلاتی که ممکن است بعد از ازدواج برای شما پیش بیاید از سکس تراپ مشاوره بگیرید . ما تلاش کرده ایم ازسکس تراپ متخصص و بهترین دکتر سکس تراپ تهران جهت تکمیل تیم روانشناسان خود استفاده کنیم.

حال به دوام سحر آمیز عشق خواهیم پرداخت: همانطور که مردان مشتاق و درطلب سکس عالی هستند زنان نیز هم مشتاق عشق میباشند. حتی یک زن واقع گرا که دارای شخصیتی مدیریتی میباشد، نیز بی شک ارزش زیادی برای عشق قائل است. عشق تاثیر زیادی بر روی زنان دارد.حال این سوال پیش می آید که مردان چگونه زنان را در عشق ارضا کنند؟

بی شک او اول باید بداند که عشق چیست؟

خریدن یک شاخه گل ، یک هدیه کوچک ، تصمیمات خود انگیخته از سمت مرد و خوردن غذا در رستوران همگی اینها می تواند مفهوم و معنایی از عشق را به فرد مقابل القا کنند. این یکی از انواع مثال ها از جادوی عشق و یا حتی توضیح اولیه آن میباشد . پس باید توجه داشت که یک روان شناس سکس تراپ خوب و روان پزشک سکس تراپ در زمینه های متفاوتی در راستای بهبود روابط ، شما را راهنمایی می کند.

جهت اطلاع از وقت دهی درمان تخصصی مشکلات جنسی به صفحه ی اصلی کلینیک روانشناسی یارا مراجعه کرده و در بخش همکاران ما  با متخصص سکس تراپی ما آشنا شوید.  

 

جست و جو