مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی از آن دسته موضوعاتی است که در این دوره و زمانه خیلی کارآمد هستند. رابطه جنسی و زناشویی در زندگی زن و شوهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث صمیمیت و نزدیکی بیشتر بین زوجین می‌شود. می‌دانیم که بسیاری از طلاق‌ها تنها به خاطر عدم رضایت طرفین از رابطه جنسی رخ می‌دهد. در حالی که میتوان با چند جلسه مشاوره روانشناسی جنسی این مشکلات را برطرف کرد. عدم موفقیت در روابط جنسی سبب دلسرد شدن و کم رنگ شدن مهر و محبت اولیه بین زن و شوهر می‌ گردد. برای چنین زن و شوهری، کمک گرفتن از مشاوره جنسی امری اضطراری به نظر میرسد. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره تلفنی و با صرف کمترین زمان و هزینه مشکلات جنسی خود را با مشاوری متخصص بیان کنید و مانند مشاوره حضوری نتیجه بگیرید.

 

مشاوره روانشناسی جنسی

 

 

 

چه زمانی باید از مشاوره جنسی استفاده کرد؟

طبق نظر بهترین روانشناس تهران مشاوره جنسی در همه زمینه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. سطح میل جنسی زنان و مردان  با یدیگرتفاوت دارد. به عنوان مثال  ممکن است شما میل جنسی زیادی داشته‌ باشید و همسرتان میلی نداشته باشد. در این صورت دچار مشکل می‌شوید و نیازهای شما ارضا نمی‌شود؛ در این شرایط لازم است تا برای حل این مسئله و جلوگیری از آسیب‌های روحی آن برای مشاوره جنسی اقدام کنید.

خود ارضایی مسئله ای است که در بین نوجوانان و جوانان ممکن است اتفاق بیفتد، آسیب‌های روانی زیادی را برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت. افرادی که به سختی تحریک می‌شوند و نیاز به تحریکات جنسی ناسالم (خیال پردازی‌های بیش‌از حد، تحریکات غیر انسانی، تحقیر طرف مقابل) دارند ممکن است باعث آسیب به خود و شریک جنسی‌شان شوند. به همین دلیل لازم است تا درمان‌های شناختی و روانی روی آن‌ها صورت بگیرد.چون اینگونه رفتار ها ریشه در مشکلات روانشناختی آنها دارد و باید برطرف گردد.

 

مشاوره جنسی در همه‌ی دوره‌ها لازم است

مشاوره جنسی تنها به روابط زناشویی و دوران پس از ازدواج محدود نمی‌شود. نیاز به مشاوره جنسی تلفنی در همه دوره‌های زندگی و به ویژه در دوران بلوغ احساس می‌شود.زیرا که  در این دوران تمام اندام‌های بدن کامل رشد کرده اند و توجه افراد بیشتر به اندام‌های جنسی جلب می‌شود و نیازهای جنسی افزایش می‌یابد. افراد در این سن بسیار کنجکاو میشوند.

در صورتی که اطلاعات مناسب و درستی در اختیار او قرار نگیرد ممکن است به مشکلات جنسی و انحرافات جنسی دچار شود. خودارضایی و انجام روابط جنسی نامناسب با سایر افراد که خطر ایدز و ابتلا به سایر بیماری هارا افزایش میدهد از جمله مشکلاتی است که بر اثر ناآگاهی نوجوانان و جوانان رخ می‌دهد. مشاوره جنسی برای والدین توصیه می‌شود تا اطلاعات و آموزش‌های لازم را در اختیار فرزند خود قرار دهند و از او محافظت کنند.

 

لزوم دریافت مشاوره جنسی

در زندگی زناشویی ممکن است نیازهای جنسی یکی از زوج‌ها به خوبی برطرف نشود و آن‌ها به سراغ خیانت بروند. عدم رضایت زناشویی باعث افسردگی، ناامیدی، از بین رفتن علاقه می‌شود. بسیاری از زوج‌ها تمایلات جنسی متفاوتی دارند و این تفاوت‌ها در صورت بی‌توجهی هر یک از طرفین منجر به طلاق جنسی می‌شود. در اکثر موارد افراد اآهی نسبتا کمی در مورد اهمیت رابطه جنسی و در کل اطلاعات کمی درباره آنها داردند و این ناآگاهی بیشتر در افرادی وجود دارد که در سنین پایین ازدواج کرده‌اند.

لزوم دریافت مشاوره جنسی در این جا مشخص می‌شود.گاهی ممکن است افراد اطلاعات کمی داشته و  از طرفی ممکن است مشکلات جنسی و ناتوانایی‌های جنسی در شما منشا روانی داشته‌ باشد که در این صورت لازم است تا منشا آن را همراه با مشاوره جنسی شناسایی کنید تا درمان نتیجه‌بخش باشد.

 

مشاوره جنسی تلفنی در چه زمینه‌هایی کمک می‌کند؟

مشورت در هر کاری ضرری به دنبال ندارد. مشاور روانشناس شما را از انجام راه‌حل‌های سنتی و غیر اصولی باز می‌دارد. شما می‌توانید در زمینه‌های مختلفی از جمله سردی و بی‌میلی جنسی، افزایش آگاهی والدین در پاسخگویی به سوالات جنسی فرزندان، کشف علت و درمان بیماری‌های جنسی و مقاربتی، علت کاهش میل جنسی، دوران بلوغ، تنوع طلبی جنسی و همجنسگرایی از مشاوره جنسی به صورت آنلاین و تلفنی استفاده کنید. همچنین موارد زیر نیز در مشاوره تلفنی قابل حل و درمان است.

_ مشاوره تلفنی برای افرادی که خود یا نزدیکانشان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند

_ مشاوره تلفنی برای درمان اختلالات جنسی و مشکلات رفتاری در هنگام رابطه جنسی

_ مشاوره تلفنی برای رفع ترس، فوبیا، خجالت و کمرویی و کمبود اعتماد به نفس در برقراری روابط جنسی

_ مشاوره برای آموزش روابط جنسی و نحوه‌ صحیح برقراری رابطه جنسی با همسر

_ مشاوره زناشویی برای دوران نامزدی و عقد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی یارا

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری یارا مشاوران و روانشناسان زیادی را در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل جنسی در اختیار دارد که میتوانید به صورت تلفنی با آنها در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید. مشاوران مرکزیارا به مشکلات شما گوش می دهند و ب. آنها مشکل شما را ریشه یابی می‌کنند و با ارائه راهکارهای عملیه شما اطمینان خاطر میدهند که مشکل شما راه حل دارد و قابل درمان است. به شما در حل مشکلات جنسی و بهبود روابط جنسی کمک می‌کنند.

علاوه‌ براین مرکز مشاوره جنسی تلفنی یارا در مسائل گوناگون مانند ازدواج، خانواده، کودک، اعتیاد،اختلالت روانی و... با استفاده از متخصصانی با تجربه خدمات درمانی و مشاوره‌ای ارائه می‌دهد. 

کلینیک روانشناسی یارا

جست و جو