فوق تخصص روانکاوی و روانشناسی برای درمان اختلالات روانی و مشاوره

روانکاوی در مرکز تخصصی روانشناسی یکی از روش های درمانی روانشناسی میباشد که برای بسیاری از اختلالات موثر است . یک دکتر روانکاو خوب به کمک افرادی که در مدت زیادی تحت مشکلات بوده اند و در حال مبارزه با خود ، جهان ، و با مشکلاتی که در رابطه آن ها با دیگران مواجه هستند بسیار موثر خواهد بود.

 

 

 

روانکاوی در کلینیک روانشناسی یارا

 

 

 

روانکاوی چیست ؟

 فوق تخصص مشاوره روانکاوی را اینگونه  تعری می نماید: روانکاوی مبتنی بر فرضیه واپس زنی جنسی است و ردپای امیال جنسی واپس زده شده در ناخودآگاه فرد جستجو میشود تا انگیزه رفتارهای بیمار مشخص گردد.برای این کار باید خاطرات واپس زده شده که موجب تعارض درونی برای فرد شده اند،مشخص شوند.روانکاوی در تمام اختلالات از جمله اختلالات اضطرابی،اختلال وسواس جبری،اختلال تبدیلی و افسردگی کاربرد دارد ولی در اسکیزوفرنی به کار نمیرود.روانکاوی در افرادی که دارای شخصیت ضداجتماعی و افراد دچار بحران هایی مثل طلاق یا بیکاری هستند نیز ممنوع است.در ضمن نباید روانکاو با آن فرد،دوست و آشنا باشد.

 

 

 روانکاوی و مشاوره در کلینیک تخصصی روانشناسی به چه صورتی است؟

متخصص روانکاو در کلینیک تخصصی روانکاوی به مراجعان خود کمک می کنندضربه هایی که احساسات و هیجانات سرکوب شده و واپس رانده شده خود را شناسایی کرده و بهبود ببخشند.یک دکتر روانشناس خوب در تلاش است تا  افراد ناخودآگاه خود را کشف کرده و بشناسند و به افراد  در تغییر رفتار ها و احساسات مخربشان کمک میکند. یک متخصص روانشناسی از اصول و نظریه های روانکاوی استفاده می کند. و در طول جلسات درمانی،رویاهایی که افراد میبینند نیز مورد توجه قرار میگیرد و تحلیل میشود و به عبارتی یک فرد دارای  فوق تخصص روانشناسی در جست و جوی الگو های تکراری یا رویداد های گذشته است که ممکن است در مشکلات فعلی بیمار نقش  مهمی داشته باشد.

 

 فواید روانکاوی

بهترین روانشناس  یک کلینیک  تخصصی روانشناسی در طول جلسات  مشاوره و ملاقاتی که با مراجعان خود دارد، آن ها را تشویق می کند که خود ،حالت های عاطفی خودشان را شناسایی کنند ، و هم چنین به مراجعان کمک میکند تا عوامل نا خود آگاه که رفتار آنها را کنترل می کند درک و شناسایی کنند.

. انواع مختلفی از  مساِئل که بهترین روانکاو  میتواند باعث ایجاد پاسخ مثبت در افراد شود عبارت اند از :

افسردگی_برای شناخت انواع افسردگی کلیک کند.

حملات هراس

فوبیا

وسواس_برای اطلاعات بیشتر در رابطه با وسواس کلیک کنید.

مشکلات عزت نفس

رفتارهای خود تخریبی

مشکلات جنسی

مشکلات ارتباطی و ... می باشد.

جست و جو