دکتر روانشناس خوب

یک دکتر روانشناس خوب  در کلینیک های روانشناسی به درمان انواع اختلالات روانی به صورت تخصصی می پردازد. بسیاری از افراد احساس می کنند حال خوبی ندارند و نمی دانند مشکل در کجا قرار دارد ، به این افراد معمولا پیشنهاد می شود تا به یک مرکز مشاوره برای مشاوره روانشناسی مراجعه کرده تا کمک مناسبی را  دریافت کنند. وجود یک اختلال روانی تاثیر بسیار زیادی بر روی اعمال و رفتار افراد می گذارد و تاثیر زیادی بر روی رفتارش با اطرافیان و در اجتماع دارد .از جمله اختلالات روحی و روانی شایع در بین مردم میتوان به نمونه هایی در زیر اشاره کرد:

 

استرس : یکی از انواع مشکلاتی که زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار میدهد،استرس و اضطراب میباشد.طبق نظر بهترین دکتر روانشناس استرس یکی از انواع فشارهای روانی می باشد که از اولین واکنش افراد نسبت به اتفاقات و حوادث است. وقتی با چیزهای جدیدی رو به رو می شویم ، وقتی نگران موضوعی یا شخصی می شویم ، وقتی که ناراحتیم اولین مرحله شروع استرس است.در بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی به افراد مراجع کننده راهکار های بسیاری برای کاهش استرس و کنترل آن داده میشود . یک دکتر روانشناس خوب به افراد پیشنهاد می کند تا محیط خود را بررسی کنند و نسبت به عوامل بیرونی خود آگاهی لازم را کسب کنند. این افزایش آگاهی باعث میشود تا افراد در شرایط بحرانی بر استرس خود مسلط باشند. بهترین مشاور روانشناس به افراد پیشنهاد می دهد تا در مواقع مختلف زمانی را برای خود قرار داده و خود و افکار خود را آرام سازند. این کار باعث کاهش فشار های روحی و روانی خواهد شد.

 

 

 

 

 

افسردگی : یکی از انواع اختلالات که جز اختلالات رایج میباشد، افسردگی است. دکتر روانشناس متخصص افسردگی را نوعی حالت روانی با بی حالی،خستگی مداوم و عدم انگیزه برای انجام فعالیت ها میداند . از نظرمتخصصین روانشناسی گاهی افسردگی  ناگهانی ایجاد میشود و ممکن است بر اثر تغیراتی همچون مرگ عزیزان،از دست دادن شغل و ... ایجاد شود . فشار روانی که به افراد وارد می شود ممکن است باعث بروز افسردگی در آنها شود  که چنانچه تحت درمان روانشناسی زیر نظر یک دکتر روانشناس خوب قرار نگیرند باعث ایجاد مشکلات فراوانی از جمله مشکلات جسمی می شوند. بهترین روانشناس ممکن است افراد را به روانزشک ارجاع دهد تا افراد از دارو درمانی استفاده نمایند و گاهی تمریناتی برای فرد در نظر گرفته می شود که از آن ها می خواهد به آن عمل کنند.

پرخاشگری : پرخاشگری واکنشی است که در اثر شدت یافتن فشار های عصبی برای تخلیه این فشار ها از افراد بروز پیدا می کند. دکتر روانشناس گاهی علت این پرخاشگری را در کودکی افراد و فرزندپروری نادرست والدین میداند. روابط صمیمی و وجود مهربانی و علاقه در بین اعضاء خانوادهمیتواند باعث کاهش و درمان این پرخاشگری ها شود. 

جست و جو