مشاوره تلفنی و ارتباط آنلاین با مراکز مشاوره

مشاوره تلفنی برای افرادی کاربرد دارد که نمیتوانند به صورت حضوری در کلینیک روانشناسی و با روانشناس خوب ارتباط داشته باشند. در دنیای مدرن امروز، با افزایش امکانات برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری این امکان برای دسترسی ساده تر و راحتتر با مشاور روانشناس فراهم شده است.

 

 

 

امروزه بسیاری از مراجعان کاربردی که از  مشاور تلفنی دارند، برای انجام  مشاور تحصیلی می باشد.  مشاور تلفنی تحصیلی بسیار برای محصلین و خانواده های آنها مفید واقع میشود.یک مشاوره تحصیلی  خوب با ارائه یک برنامه مناسب برای هر فرد و پاسخ دهی به مشکلات و سوالاتی که محصلین دارند، به یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین مشاوره تلفنی تبدیل شده است.

بسیاری از مراجعین که دچار استرس و اضطراب هستند با دسترسی داشتن به یک مشاور تلفنی خوب می توانند از با کمک مشاور اضطراب خود را کاهش دهند. در اکثر کلینیک های روانشناسی، مشاوران  از جمله مشاور خانواده ، مشاور کودک ، مشاور شغلی ، مشاور وسواس ، مشاور فردی و بسیاری از روانشناسان دیگر به مراجعین خود تلفن کاری خود را می دهند تا مراجع در شرایط بحرانی و اضطراری بتوانند از دکتر خود کمک بگیرند.

اما قسمت مشاوره تلفنی کلینیک روانشناسی یارا به مراجعینی که حتی تا به حال مشاور را ملاقات نکرده اند نیز میتواند کمک می کند. افراد ممکن است شرایط مراجعه به کلینیک روانشناسی و صحبت با متخصص روانشناس خوب را نداشته باشند. روانشناس تلفنی بهترین گزینه برای اینگونه افراد توصیه میشود. در بهترین کلینیک های روانشناسی با استفاده از برنامه هایی مثل اسکایپ امکان تماس تصویری وجود دارد امکان مشاوره آنلاین و ملاقات با درمانگر از طریق این برنامه ها میسر میشود، روانشناسی در دنیای پر از مصاِئب امروزه، در زندگی افراد کاربرد بسیاری دارد و امکانات و تکنولوژی در راستای این نیاز جامعه بسیار پیشرفت کرده است و همچنان نیز در حال پیشرفت میباشد، با افزایش درگیری ها در جامعه و مشفله کاری زیاد ، افراد کمتر میتوانند به صورت حضوری مراجعه کنند و این در حالی است که از طرفی نیاز به مشاور و متخصص روانشناس حرفه ای افزایش یافته است.

در کلینیک روانشناسی یارا برای انجام مشاوره تلفنی ابتدا با کلینیک تماس گرفته و سپس با شما یک تایم مشخص با یک  روانشاس خوب فیکس میگردد.

 

بعضی از افرادی که از مشاوره تلفنی استفاده میکنند ممکن است در آن لحظه تحت فشار روحی و روانی باشند و یا مورد آزار روانی قرار گرفته باشند، یک روانشناس خانواده ابتدا به فرد آرامش ذهنی میدهد وسپس با آگاهی نسبت به شرایط  موجود می تواند فرد در کنترل اوضاع کمک کند. 

 

 

 

 

در یک مرکز مشاوره خوب ازبهترین روانشناسان  کمک گرفته می شود تا با ارئه بهترین خدمات درمانی به مراجعینی کمک کنند که در مسیر زندگی خود به یک راهنما نیاز دارند. عملکرد هر دکتر مشاوره بر اساس رویکردی است که در آن تخصص گرفته و هر روانشناس ممکن است متد درمانی خاصی را برای مراجعین پیش ببرد. یک کلینیک مشاوره حرفه ای با حضور انواع متخصصین روانشناسی در زمینه های درمانی مختلف به مراجعین کمک می کند تا با مشاوری را انتخاب کنند که نزدیکترین ویژگی مورد نطر را دارند و برایشان میتواند کارآمدتر باشد.

جست و جو