بهترین روانشناس کودکان در مراکز مشاوره

روانشناس کودک انتخابی بسیار درست و مناسب برای والدینی میباشد که نمیتوانند به خوبی نسل جدید را درک کنند و برای گرفتن کمک به مراکز مشاوره مراجعه میکنند. بسیاری از والدین از درک کودک خود عاجزاند و نمیتوانند احساسات آنها را شناخته و درک کنند.  بهترین مشاور کودکان می تواند به والدین با آموزش مناسب درست کمک کند تا والدین و کودکان زندگی با آرامشی را داشته باشند.کلینیک روانشناسی کودکان فضای ویژه ای برای کودکان همراه با انواع بازی ها و وسایل سرگرمی هدفمند تهیه کرده است.

 

 

 

 

گاهی اوقات کسانی که به مرکز مشاوره کودک مراجعه می کنند فرزندانشان با بیماری ها و اختلالاتی جسمی همانند بیماری صرع مواجه هستند. طبق نظر بهترین روانشناس کودک تکنیک های روانشناسی میتواند علائم صرع را کاهش دهد. کودکانی که به بیماری صرع مبتلا هستند ،ممکن است قبل از دوران بلوغ بتوانند با آموزشهای مناسب و درمان دارویی این بیماری را به طور موثر کنترل کنند. مراجعین به مراکز مشاوره کودک در تلاش اند تا از متخصص روانشناس کمک بگیرند تا فرزندشان را برای ورود به  محیط اجتماعی یاری کند.

طبق تحقیقات مشاور کودک مقدار هوش کودکانی که مبتلا به بیماری صرع میباشند، معمولا با دیگر  کودکان عادی تفاوت ویژه وخاصی ندارد، این کودکان از میزان هوشبهر طبیعی دارند اما به خاطر حملات صرع  ممکن است دچار وقفه هایی در آموزش خود شوند، بی نظمی ، پرخاشگری ، ناسازگاری با محیط اطراف ، بی ثباتی خلقی معمولا از واکنش های کودکان مبتلا به صرع می باشد.مشاور روانشناس در ابتدای فرایند درمانی در یک مرکز مشاوره خوب به کودک و والدین کمک  خواهد کرد تا این بیماری را پذیرفته و با آن کنار بیایند ، بسیاری از والدینی که به یک  مشاور کودکان خوب مراجعه می کنند معمولا از داشتن یک فرزند با اختلال احساس حقارت کرده و مشکلات زندگی این کودکان بر زندگی تمامی افراد خانواده اثر گذار خواهد بود، همچنین از جمله ناراحتی کودکان مبتلا به صرع،دست دادن حالات غش جلوی دوستان و دیگران میباشد که باعث میشود از محیط های اجتماعی دوری کنند و دچار ناراحتی و افسردگی شوند.

 

 

 

 

 

روانشناس کودک خوب باید درباره بیماری صرع و عوارض خلقی و رفتاری آن توضیحات مناسبی به والدین ارائه دهد و به کودک و والدین کمک کند تا با شناخت بیماری  بتوانند آن را بپذیرند ، والدین این کودکان می توانند برنامه مرتبی برای کودک بگذارند، والدین باید بپذیرند و درک کنند که این کودکان نیاز به مراقبت ویژه ای دارند اما در واقعیت در غیر از مواقعی که کودک دچار حملات صرع می شود با کودکان دیگر تفاوتی نخواهد داشت.

متخصصین روانشناس کودک تلاش می کند تا کودکان مبتلا به صرع با آموزش مناسب قبل  از حاد شدن بیماری آن را کنترل نمایند. در این بخش دکتر روانشناس و دکتر مغز و اعصاب هردو نقش مهمی دارند.استرس و اضطراب نقش بسیار زیادی در حملات صرع دارد. کودکان می توانند با یادگرفتن شیوه های کنترل استرس هنگامی که دچار آن شدند آنرا کنترل کنند.

بهترین کلینیک های روانشناسی تهران همچون کلینیک مشاوره یارا با همکاری بهترین روانشناسان در تهران تلاش می کنند تا اختلالات روانی که در جامعه با رفتار نامناسب رو به رو می شود بیشتر شناخته شده و افراد بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

جست و جو